söndag 18 januari 2009

Söndags middag..


Söndag kväll.. Igen.. Arbete i morgon..
Idag har vi bjudit min familj på mat och fika.. Eftersom sönerna har varit sjuka så tog vi mitt födelsedagsmys idag i stället.. Jag har en sambo som är såå duktig på att laga mat.. =)
Nu har min fina ljusstake fått ny skrud.. (med risk för att vara tjatig om min ljusstake) =)
Jag klädde den med eukalyptus och ett par gamla barnskor.. Bakom står en tändsticksask och en gammal spole med spets på..
Nu ska jag lägga mig framför tv:n en liten stund..
Önskar er en skön vecka..
Kram kram!!

5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Så fint det blev!

Så skönt att ha en sambo som lagar mat!

Ha en riktigt bra vecka!
Kram
Lisa

Mitt vita staket sa...

Hej..ja det finns så mycket kul att titta på på formex...men jag tyckte nog också att mycket va samma...o många har snarlika grejer...men det är alltid kul o få lite nya ideer...Kram Sussie

Vita små hjärtan sa...

Vilken fin fyndig ljusstake... Kram

Hannis sa...

Du får så gärna tjata om din ljustake=))

Du har nåt att hämta hos mig//
Kram Hannis

Hem T Gårn sa...

tack så hemskt mycket, va glad jag blev att du nominerat mig i så fint sällskap. må så gott maria