fredag 13 mars 2009

Hem ljuva hem..

Åhhh.. Det är fredag..
Jag är hemma helt själv.. Har tagit ledigt hela dagen och ska hämta mina små troll lite senare.. Tänkte rå om mig själv och göra saker jag inte tycker att jag hinner med annars..
Här är ett annat fynd jag fick med mig hem i lördags..
En underbar hattstock..Förr i tiden gjorde man hattar runt den..
Min sambo sa att han trodde att vi skulle hugga sönder den och elda med den?!
Men ni förstår ju mig bättre.. =)

Ha en skön fredag!!

Kram på er!!

5 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Ser i dina inlägg att du fyndat en massa fina saker...man blir ju så sugen på loppis...


Ha´en bra helg!
MiaMaria

Hannis sa...

Var in på skattgården och kikade.
Fan vad trist med varslet!
Hoppas att det löser sig!

Aha!En hattstock!
Hugga sönder och elda med???
Är han galen?!?*skrattar*
Vad den ser välbevarad ut!

Kramis Hannis

mig & alice sa...

Men åhhh, vad jag kände att jag blev avundsjuk nu!!
Sååå himla underbart att få ta ledigt och bara ta hand om sig själv en hel dag.
Det behöver man så väl.

Hoppas att du hade en riktigt mysig dag...och du ...den där kakelplattan var bara föööörvacker, fynd enligt mig...häftig hattgrej också :-).

Önskar dig en trevlig helg.
Kraam
melinda

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Haha ja men är det så tyyyypiskt karlar =). Den var otroligt fin!

Men vilka vackra saker du har fyndat på loppis. Och så otroligt vackert du har fått till det på tallrikshyllan!

KRAM Anita

Lantliga drömmar sa...

Ja min man hade nog också kläckt ur sig en sån kommentar kan jag trösta dig med. Vilket fynd, kan inte finnas många såna kvar i så bra skick. Nilla