söndag 13 september 2009

Smyckesställ..

Köpte det här stället i våras.. Tanken var att jag skulle torka kryddor på den men det har inte blivit av än.. =) Så nu får den agera hållare till mina smycken.. Halsbandet längst till vänster har mina båda söners namn på varsin bricka, förlovningsringen får sitta där under natten, längst till höger hänger mitt underbara pärlhalsband som jag fått av min syster.. Tycker det är så fint, hoppas det kommer ett bra tillfälle att bära det snart..

Det fina armbandet köpte jag när jag var till Helena Skarps lilla Uthus när hon hade utförsäljning.. Har tittat på det hos henne förut och tänkt lite kaxigt; ett sådant där kan jag göra själv!! =) Men nu när det var nedsatt så kunde jag inte åka därifrån utan.. I JUST LOVE IT!!

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad bra det blev som smyckesställ!
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Guttemamma sa...

Det der har jeg sett i et interiørblad tror,jeg. Husker jeg syntes det var utrolig stilig!!

Hannis sa...

I like!!
Snyggt som smyckeställ!

Kram Hannis