måndag 31 januari 2011

Fortsättning..


Det här är det första du ser när du kommer hem till oss..
Vi flyttade hit i juli -10.. Under två månader bodde vi i ett litet kollektiv här.. Vi köper nämligen K:s föräldrahem som har gått i generationer.. Svärföräldrarna har byggt ut deras stuga, och innan den blev helt färdig och vår lägenhet var redan uppsagd, så bodde vi här allihopa.. Vi uppe och de nere.. =)
De var det första som blev en stor förändring för oss.. Från en liten lägenhet med innergård till ett stort bondställe.. Men vi stor trivs allihop.. Grabbarna har äntligen fått egna rum och de kan vara ute och leka som de vill..
I och med flytten började barnen i ny skola och dagis och fick nya kompisar.. De var det andra stora som hände..
Men nu måste jag gå och baka ut mitt morotsbröd...

kram Linda

6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Det låter ju fantastiskt att ha flyttat in i ett stort hus!

Vilken entré du visar! Oj, så vackert!
Ser att du har kvar ditt fina sätt att ordna sakerna!
Kram
Lisa

Vintage House sa...

Hej hej
Då tittar jag in igen...
Så fint ni har det i hallen:)
och kul att se dig på bild.
Älskar de gamla skolplanscherna:)
ha det så gott
kram
sandra

Marie sa...

Hej Linda!

Vad roligt att du är tillbaks i bloggvärlden, du har varit saknad!!!

Låter som ni har ett händelserikt år bakom er och så har du blivit mamma igen, grattis!!!!

Underbara bilder, så många vackra saker du har!!! Ser fram emot många nya inlägg här hos dig framöver!!!!!

Kram Marie

Ardisia sa...

Hej!! Det var länge sen! Jag har också varit borta från bloggvärlden, flyttat till mitt drömhus och fått barn.. Startade på nytt med en ny blogg, kändes som att jag ville börja från noll.

Underbara bilder förresten!! Och grattis till huset & till bebisen <3
Kram från din gamla bloggvän Ardisia

Plupps krypin sa...

Oj, så fint! Så härligt för barnen.
Ha det gott
Yvonne

Vintage sa...

Älskar denna bilden och undrar om jag får låna.Jag talar givetvis om vems den är Kram susanne