lördag 2 februari 2013

Finingar..

Jag blir nästan rörd när jag tänker på så många som kikar in här trots att jag inte visat något som helst livstecken på evigheter.. Butikens blogg och facebooksida tar verkligen den tid som jag har till övers trots att vi nu har vintervila ett tag till..


Här hemma har det stått i princip helt stilla mellan att butiken öppnade och fram tills julen åkte ut för någon vecka sedan.. Det är konstigt nog lite roligare att pynta ute i butiken..
Det här är mitt favvoskåp som tyvärr skulle behöva några nya drag med penseln, kanske till och med bli svart, men som får duga ett tag till..
Jag och min fina vän var till Formex mässan torsdagen & fredagen och där tog det fart! Ojoj så mycket fint det fanns att se, nu är det svåraste att bestämma sig vart jag ska börja någonstans.. =)

Önskar er verkligen en fortsatt toppen skön helg, så får vi se när jag kikar in här igen..

all kärlek till er

Inga kommentarer: