fredag 25 maj 2012

Tjuvkik..

Här kommer en liten glimt av vår lilla butik.. Det är mycket pyssel kvar att göra tyvärr, men jag får lite ny energi när jag får sätta upp lite hyllor och grejer mellan varven.. =) Hoppas på att kunna olja golvet i helgen så jag kan bära in lite möbler.. Då börjar piffet! =)


Till vänster kommer det vara barnartiklar och till höger inredningsdetaljer.. Det stora problemet är vad man ska köpa in för grejer.. Jag vill ha så otroligt mycket, av allt, men man måste ju börja någonstans och budgeten är ju inte heller obegränsad, tyvärr.. Men kul är det!! Att få välja och vraka..

trevlig helg

2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Men åh, så kul! Ska du öppna butik!!!
Var inne på min gamla blogg Lisas torp där jag har dej som följare! Så roligt och så fint det ser ut! Så himla duktig som du är blir det säkert succé med butiken!
Lycka till och ha en fin pingst!
Kram
Lisa

Lilla Majken sa...

Det kommer att bli så fint!

Kram Therese