måndag 11 maj 2009

Detaljer till pojkarnas rum..

Igår var jag på auktion igen.. Det har varit väldigt dåligt med fynd där ett tag.. Inget som jag har stannat kvar för ens.. Men nu tycker jag att jag fyndade lite.. De här två gamla griffeltavlorna och en gammal fin liten jordglob fick jag på två inrop för sammanlagt 100 riksdaler.. De kommer passa så bra på pojkarnasrum..
Sedan har jag en annan sak till deras rum också men jag ropar inte hej innan de står här hemma, den här gången.. Har ju blivit bränd en gång.. Visar en annan dag.. Hoppas jag!! =)

4 kommentarer:

Vit som snö sa...

Det var härliga fynd. Små griffeltavlor med kloka ord passar ju överallt o gamla jordglobar är så vackra tycker jag!
Gillar din Traderasax! Söt!
Kram Cilla

Guttemamma sa...

...ja,det var de vakre sengene...tipper det kommer noen ennå flottere!! Globus g tavler er herlige ting til guttas rom,bra funn!!klem

In my house sa...

Hallooooooo.... Ååååå jaaaaa, vilka fynd.... Kommer bli kanon,,, passar recis juh!! kul när man hittar små guldklimpar!!!! enligt mig =)

Ha en bra dag kraaaaam j

Ardisia sa...

hej hej!
Kul att du har fått fyndat lite. det verkar gå i perioder, det där att fynda. Vissa perioder känns det som att man släpar hem nya fynd varannan dag ;))
Jordklotet har jag försökt hitta länge, vill ha den i stora killarnas rum. Men de brukar vara såååå dyra (läs: över 300kr vilket jag tycker är mycket hihi!)
Ha en bra dag & lycka till med den "andra saken" :)) Kram