torsdag 1 oktober 2009

Feber..


Är hemma med sönerna idag.. När de kom hem från sin pappa igår kväll hade Liam nästan 40 graders feber helt plötsligt.. Han är piggare nu som tur är..

De här fina orchideerna fick vi som förlovningspresent av familjen.. Jätte fina.. De passar ju överrallt.. Klassiska..
Sifonen hittade Kristofer och jag på loppis när vi var på väg hem från Danmark.. Det blev nästan ett Hallelulja moment när jag såg den.. Den har fått flyttat runt en del i lägenheten redan.. =)

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Moa hostade i morse och jag känner mig lite låg så kanske det är förkylning på G här också, hoppas din lille kille snabbt kryar på sig.
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

nytt och gammalt sa...

Vilken fin blogg du har med massor med fina grejor! Jag bor i Helsingborg men har aldrig varit i den Röda ladan utanför helsingör. Skulle du kunna beskriva var den ligger. Kolla gärna in min blogg=) Kram Sofie