torsdag 12 april 2012

Myrten..

Känner mig nästan lite stolt.. Jag köpte den här myrten i februari och den är fortfarande levande.. =) Jag har haft flera stycken men jag har aldrig lyckats få dem att må bra.. Förutom nu.. Jag älskar verkligen dessa små träd.. Annars är det dåligt med växter här hemma just nu.. Pelargonerna ser ledsna ut och påskliljorna har sagt upp sig.. Måste uppdatera mig snarast..!


Dagen har varit ganska lugn.. L är hemma med huvudvärk och trött i kroppen.. Han klagar sällan att han mår dåligt så då är det allvar.. Jag har plockat undan påskgrejerna och små fixat..
I eftermiddag blir det hemgjord pizza hos oss, ett litet middagstips bara.. =)

Ha en super torsdags kväll nu
varma kramen

1 kommentar:

Lilla Majken sa...

Jag har också haft några myrten med aldrig lyckats hålla dem vid liv. Så fina, jag kanske också pröva igen.

Ha en fin kväll. Kram Therese