söndag 1 april 2012

Påskledigt..

 I kväll behöver jag inte ställa klockan innan jag lägger mig.. Här börjar påsklovet i morgon.. Så himla skönt att kunna ta dagarna som de kommer utan att behöva passa alla tider..Vi ska bara påskpynta och fika hela veckan.. =)
Vi är bort bjudna två dagar under påsken så vi tänker inte göra varken påskmat eller storstäda.. Av den anledningen tycker jag att påsken är skönare än julen, den är mycket mera kravlös på något sätt.. Det är mera lugn och ro istället för stress.. Det gillas!!


Började skrapa ett gammalt slag bord idag som jag hoppas att jag hinner klart med i morgon medan lill gos sover middag.. Det var målat med en sån konstig färg som färgar av sig.. Det kändes som att det var lika bra att skrapa det och fixa det ordentligt från början, annars brukar man få ångra sig.. Sen var det ju den vanliga frågan; måla det vitt, grått eller ha det omålat.. Dagens i-landsproblem.. =)

Önskar er en skön ny vecka
kram på er

1 kommentar:

ängeln i vitt sa...

Tittar in för att önska dig och din familj en supermysig PÅSK.

Kramen / Carina