måndag 20 februari 2012

Andra delen..

Mycket kök nu.. =)
Det första jag sa till K när vi började planera köket var att jag måste ha en vit SMEG kyl.. Har drömt om ett sånt sen jag såg ett i Leilas bakprogram för många många år sen.. Och som jag älskar det kylskåpet..! Det är lite mindre invändigt än vad vi trodde men det är ju såå fint..

 

 K tyckte absolut att vi skulle ha två hoar, eftersom han tycker om att laga mat och jag älskar att baka.. Nu så är det planerat för att alla ska kunna greja i köket utan att störa varann.. Flera varnade oss för att sätta in porslinho av flera anledningar, men jag har inte märkt något negativt alls.. Visst får man vara lite försiktig när man ställer ner glas och grejer men vi har inte lyckats haft sönder något.. Än så länge..


Barnen har sportlov den här veckan så nu ska vi bara mysa här hemma.. Tyvärr håller snön på att smälta bort så vi ska skynda oss ut å åka lite pulka innan det är för sent.. Verkar bli en toppen dag!!

vårvarm kram

1 kommentar:

Vintage House sa...

Hej
ert kök blir så vackert och perfekt med två hoar...
Jag har inte märkt någon skillnad med att ha en porslinsho....
ha en toppendag....
kram
sandra