lördag 18 februari 2012

Dagens pyssel..

I somras köpte jag en gammal sliten apotekardisk på auktion.. Det fanns tre stycken och jag hade riktat in mig på den äldsta som även var i sämst skick.. Det saknades en gavel, en del av bakstycket och flera lådor.. Jag fick den för inga pengar alls..!!


































Som tur är så har jag världens händigaste sambo som har fixat och donat med den så nu är den som ny! Nu är den stora frågan om jag ska måla den grå med svarta knoppar eller om den ska få vara träfärgad..??  Tyvärr så saknas alla de understa lådorna så där måste vi göra nya eller bara sätta dit låtsas lådor med knoppar på, av den anledningen skulle det ju vara bäst att måla hela grå.. Det var dagens i-land problem! =)



Nu har vi ätit tacos och snart ska jag mysa ner i soffan med mina fyra favorit killar..
önskar er en toppen kväll

Puss och kram

1 kommentar:

Vintage House sa...

Hej
Den är fantastiskt vacker tycker det är snyggt att inte ha några lådor utan att det är öppet du får känna på det.....
Jag är så glad för min som jag har i köket helt perfekt....
kram
sandra