söndag 26 februari 2012

Lövsta runda..

Det blev en auktions tur idag.. Tyvärr så fanns det inget intressant där.. =(
Istället tog jag mig en fotorunda.. Lövstabruk är väldigt vackert, kanske inte nu när det ligger skitig snö längs med vägen men på somrarna.. Det är en gammal bruksort och charmen är så fint bevarad..























Folk funderade nog vad jag höll på med där jag smög runt med kameran och fotade lite annorlunda motiv som dörrar och lampor.. =) Älskar gamla stallampor och spegeldörrar, tänk vilken tid man lag ner på detaljer förr i tiden.. Nu ska allt gå så fort som möjligt..



Nu ska jag knapra marabou med non stop och gråta till spårlöst.. =)

Önskar er alla en skön ny vecka!
kram kram

1 kommentar:

Vintage House sa...

synd att det inte var något intressant...
Härligt vackert med gamla byggnader...
ha en mysig söndagskväll
kram
sandra